POSH. OEGSTGEEST VANAF 29 APRIL WEER GEOPEND

Vanaf 29 april is POSH. voor injectables weer geopend. Dit is op basis van het advies van de Nederlandse Vereniging Cosmetische Geneeskunde (NVCG) aan zijn leden. Uiteraard nemen wij hierbij alle voorzorgsmaatregelen in acht. Op deze pagina lees je hoe onze kliniek zorgt voor de veiligheid en waar je op moeten letten als je weer onze kliniek bezoekt.

Wij verzoeken je dringend om niet naar de kliniek te komen:
  • Ouder dan 65 jaar.
  • Bijkomende ziekten zoals:
      • morbide obesitas
      • ernstige hart-en vaatziekten
      • longziekte
  • Als je verschijnselen van Covid-19 hebt.
  • Als je klachten hebt zoals benauwdheid, keelpijn, diarree, hoesten, niezen en koorts.
  • Als je huisgenoot de bovenstaande klachten heeft.

Ons protocol (voorzorgsmaatregelen omtrent COVID-19)
  • wij zullen tijdens onze behandelingen een mondkapje dragen met de hoogste beschermingsgraad tegen virussen. Hiermee beschermen wij niet alleen onszelf, maar ook jou.
  • wij geven u geen hand en dragen handschoenen. Wij vragen je bij binnenkomst en vertrek de handen te desinfecteren met ons professioneel desinfectie middel dat bij ons op de balie staat.
  • Wij vragen je om op tijd te komen en geen gezelschap mee te nemen.
  • Na het bezoek desinfecteren wij alle handgrepen, kranen en ons pinapparaat.
  • Om het contact met andere bezoekers in onze kliniek zoveel mogelijk te beperken, zullen wij de afspraken ruim inplannen, waardoor wij een drukke wachtruimte zoveel mogelijk beperken.
  • Als je plaats neemt in de wachtruimte, neem dan 1,5 meter afstand van andere wachtende in de wachtruimte.
  • In de wachtkamer is er genoeg gelegenheid om 1,5 afstand te bewaken.
  • In de behandelruimte zijn maximaal 3 personen toegestaan.
  • Graag contactloos betalen met pin of creditcard. Contant geld dient gepast te zijn.

Heb je vragen? Wij staan voor je klaar.
Heb je zorgen en wil je jouw afspraak liever verzetten? Ook dat is mogelijk. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via het telefoonnummer 06 29 40 71 71.